Thursday, December 31, 2015

GODT NYTTÅR!

Vi har vært ute og luftet oss litt idag, årets siste dag, og stille etter stormen!

der var også noen ute og tok nyttårsbadet, for meg holdt det med en liten 
tur ut av bilen! 

Jakken fra mitt forrige innlegg som var julegave til eldstemann, 
passet fint, heldigvis!  I romjulen har jeg strikket Selbuvotter til
minstemann og en Mikkel lue er på pinnene…

Flere år siden jeg har strikket Selbuvotter,  nå blir det nok et 
par røde også snart! 

Jeg ønsker alle som er innom bloggen min,
et riktig GODT NYTTÅR!

TUSEN TAKK FOR FØLGET I ÅRET 
SOM HAR GÅTT! 
TUSEN TAKK TIL DEG SOM FØLGER 
BLOGGEN MIN!

HA EN FREDELIG NYTTÅRSKVELD! 

17 comments:

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Godt nyttår i vinden!!!

Monstermønster said...

Godt nyttår, og takk for følget i 2015!

Oddbjørg said...

Godt nyttår til deg og dine!

mimouna said...

Godt nytt år til dere også! :)

Aud said...

Blir imponert over at noen bader ute på denne årstiden :-)

Godt nytt år!

Min pensjonisttilværelse said...

Flotte julegaver du har strikket. Ser at også dere har en vindfull mellomjul. Godt nytt år

Livihus said...

Så fine julegaver! og for et flott juletre :)
Ønsker deg et riktig godt og kreativt nytt år! Gleder meg til å se alt det fine du lager :)

Klem fra Levanger

amylin said...

Godt nytt år!

Birthe Marie said...

Godt nytt år! Kjempeflotte selbuvanter! Tenker de er gode nå som vinterkulden kommer. Juletreet var nydelig! :-)

Made by KKann said...

Godt nytt år.

Eli Kristin Magnussen said...

Friske bilder på stranda. Herlig med mye vær, iallfall for det meste. Kan kanskje bli litt vel mye av det våte til tider, men... Da vet vi å nyte de litt kjekkere dagene desto mer ^_^

Så flott den jakka var. Kjekt at den passet. Og fine votter! Og Mikkel-lua er snasen ;)

Håper dere hadde ei fin jule- og nyttårsfeiring. Tusen takk for koselig besøk og kommentarer. Ser frem til å følge deg i 2016 også :)

Godt nytt år :D

Anonymous said...

Hei og godt nyttår. Så fine vottene var, og lua blir nok satt pris på. Her har det også gått i vottestrikk til jul. Ikke så avanserte som dine da :) . Håper å "se" deg innom bloggen min en dag. Jeg kommer snart tilbake hit :)

Wenche D said...

Godt nytt år til deg og! Eg kjem til å fortsette å følge med på bloggen din, du strikker så mange flotte plagg! Nydeleg mønster på vottene og fin lue, dei kjem nok vel med nå som det er så kaldt!

Fra det lille røde huset.. said...

Riktig godt nytt år til deg og dine også!
Jeg skal bli flinkere å kommentere i det nye året... :)

Klem Inger G.

Anne said...

Godt nytt år i vind og kulde ....
Godt å holde seg innendørs om dagen med strikketøy .
Nydelige selbuvotter .. Godt nå som det er så kaldt .
Likte veldig godt jakken i forrige innlegg også !
Ha en fin kveld !

BrittB said...

Godt nytt år til deg!
Så fin jakken ble (innleggeg under her), tenker den heldige mottaker ble storfornøyd med den!!

Saija said...

So beautiful wiew!!! I also love those traditional mittens, so pretty !